يکشنبه ۴ آذر
فداییان حرم شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۵۵ شماره ثبت ۴۸۹۳۸
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
( فداییان حرم )
غیرتَـت را مـن بِنـازم ، همّتـَت والا بــوَد
ای مدافع از حرم ، قائـِد تو را مـولا بـوَد
ای کمربستی ، به نابودیِ دشمن ای دلیر
آتشی برجـانِ داعـش ، افکنی غوغـا بـوَد
میکِشـد اطرافِ مرقـد ، زوزه ها کَفتارها
منتظـر باشند تاکی ، وقتِ فرصت ها بـوَد
با جهادَت درحرم ، ازجانُ دل بگذشتـه ای
ازرشـادت هـایِ تـو ، آرام مرقـدها بــوَد
شیـرمـادر شد حلالت ، ای بِنازم رَزم تـو
چون دفاعـت از حـرم ، آرامـشِ دلهـا بـوَد
درشبی چون مرغِ عاشق، پرگُشودی آسمان
ای حرمهـا را مدافـع ، دُشمنت رُسـوا بـوَد
شــرم دارم نـامِ زیبـایــت ، زبـانــم آورم
تـا اَبـد نامَت درخشـد ، زنـده در دلهـا بـوَد
امرِ رهبر را اطاعت میکنـی ، با جـان و دل
تاجِ با ارزش تـو را ، سربَنـدِ یا زَهـرا بــوَد
می نگارد وصفِ عاشق های، گُمنامت (حبیب )
هرچه دارد ازشهیدانی ، که چون گُلها بـوَد
حبیب رضایی رازلیقی
٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
وزن
فاعلاتن فاعلاتن فاعلاتن فاعلن
بحر رمل مثمن محذوف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.