جمعه ۲۵ آبان
اولین موی سپید شعری از امیرحسین عموحسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۲۶ شماره ثبت ۴۸۶۴۱
بازدید : ۱۱۴۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی
آخرین اشعار ناب امیرحسین عموحسینی
|
بعد تو از تمام آینه ها که بریدم
اصلا چه فایده زلف که در زلف کشیدم ؟ !
شکسته بود پای من ای کاش آنروز
تو را ای کاش که اصلا نمی دیدم !
ز رفتنت هزار درد آمد و من
از آن هزار باده ها که چشیدم . . .
اصلا انگار عشق ، بر من حرام بود
تو رفتی و عشق را مدام بوسیدم !
نشستم و هر روز ز حال و احوالت
چه ماجراها که با رقیب نشنیدم . . .
دمی دلت نسوخت به حال مجنونت
شبیه دلم شدم ... شبیه یک بیدم !
چقدر گرفت دلم وقتی رفیقم گفت :
ای وای...موی سپید در سرت دیدم !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
شعربااحساس وزیبایی است
اما به کمی ویرایش هم نیازمنده
برای درست شدن وزنش
موفق باشید