دوشنبه ۲۸ آبان
والي بي سرزمين شعری از محمد لالوی
از دفتر پس از تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۰۹ شماره ثبت ۴۷۵۳۵
بازدید : ۲۸۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب محمد لالوی
|
این دل بی سر دگر ایثار میخواهد چکار!
خانه مخروبه را دیوار میخواهد چکار!
قصد ماندن را چه حاجت بر سر تصمیم هست
آنکه میخواهد بماند را دگر،اسرار میخواهد چکار!
اسب وحشی را که فکر خانه و کاشانه نیست
ارزن و آبشخور و تیمار میخواهد چکار!
تا تمامم عشق را از چشم من لو میدهد
"دوستت دارم" دگر گفتار میخواهد چکار؟
گرچه از سرّ ضمیرم با خبر هرگز نگشت
لاکن این دلدادگی رخسار میخواهد چکار!
هرچه باداباد من، اینبار سازش میکنم
والی بی سرزمین پیکار میخواهد چکار؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.