يکشنبه ۴ آذر
من خبر را داشتم شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۰:۴۱ شماره ثبت ۴۶۷۲۰
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۴۸
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
من خبر را داشتم دیگر خبر لازم نبود
این کتاب قصه وکیف سفر لازم نبود
تو نگاهم کردی ومن هم نگاهت بعد آن
این تماشاهای سرد ومختصر لازم نبود
من تورا دانسته ام اینکه دلت پیش من است
بارش سنگ وکلوخ از بام ودر لازم نبود
موقع لبخند قندت هم فراوان می شود
این همه لیوان لبرز شکر لازم نبود
عشق با نیمی عمل هم خوب وزیبا می شود
این همه حرف وحدیث بی اثر لازم نبود
نازنین بی موج هم چشم شما دریایی یند
موج طوفانزا به روی چشم تر لازم نبود
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.