شنبه ۳ آذر
سرو را گفتند چه داری شعری از رضا محمدی (شب افروز)
از دفتر ناز نگاه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ۰۴:۴۳ شماره ثبت ۴۶۳۶
بازدید : ۱۱۵۸ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر رضا محمدی (شب افروز)
آخرین اشعار ناب رضا محمدی (شب افروز)
|
سرو را گفتند چه داری؟
گفت من آزاده ام
بی نصیب از هر دو دنیا
در پی دلداده ام
------------------------
عاشق جام لبم من
مستم از جام لبش
در هوای خواهش دل
میکده افتاده ام
------------------------
دوستی را دوست دارم
با بدی ها دشمن من
در زمان عشق بازی
بی ریا و ساده ام
---------------------------
چون نگاهم مهربان است
مهربان با دیگران
بی نیاز از سجده هستم
غافل از سجاده ام
-----------------------
دست من باشد تهی
اما درون این دلم
یک نظر کن تا ببینی
عاشقی آماده ام
---------------------------
از بزرگان ادب
من معرفت ها دیده ام
صدق گفتارم بگوید
از بزرگان زاده ام
---------------------- شب افروز 21/5/90
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.