تقدیم به بانو عـجـم به خاطر همه ی خوبی ها و محبت هایش :
........................................................................................................
" شعر ناب " با تو کوک میشود
شور انگیز و نغمه پرداز ...
" شعر ناب " با تو مترّنم است
در ماهور و شور و نوا ...
مثل ِ بَـنـان و الهه ء نازش
که به " شعر نابِـمان "
الهه نازی ، نازنین ...
صدایت را بلند کن در :
بَـزم خانه ی عالی قاپو
تا عمارت شاه گلی
در پاسارگاد و تخت جمشید
تا طاق بستان و توس
از بُـلنـدای آبـیـدَر و دالاهو
با عابران ِ کنار ِ کارون
یا با دلداده گان دیار زاینده رود
با نا شناسی غمگین در
کنار پنجره ای در برج میلاد ...
و بخوان از : حافظ و صائب
تا شهریار و شاملو ...
و همیشه بمان اینجا با ما
بگو بلند و
بخند از ته ِدل
که تو :
کلید ِ گلواژه های " شعر نابی "
بانوی واژه ها ، بـانـو عــجـــم ...
....................................................................
اصفهان - فروردین 95