جمعه ۲ آذر
شور عشق شعری از رحیم نبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۳۸ شماره ثبت ۴۶۱۹۸
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۱۰
|
|
خاطر حزین نگردد در یاد گر تو باشی
ساکت نمیشود عشق فریاد گرتو باشی
جمله جماعت شهر مست شمیم مویت
گیسو گشاده باشد در باد گر تو باشی
از آسمان ببارد چون بر سرم بلایا
ویران نمیشوم من بنیاد گر تو باشی
سبزم همیشه باتو ,فصل بهار هرگز
پایان نمیپذیرد خرداد گر تو باشی
خوش دارم آن اسیری باشی چو درکمینم
بر دام خود نشینم صیاد گر تو باشی
اسباب کشتنم را گستر که بیقرارم
بر تیغ خود نهم سر جلاد گر تو باشی
آزردن و ملالم چون بخشدت مسرت
خرسند عالمم من دلشاد گر تو باشی
از پادشاه ظالم در وحشتند رعیت
مشتاق ظلمتم من بیداد گر توباشی
بر پیکرم فرود آر باکی ز تیشه ام نیست
من بیستون شوقم فرهاد گر تو باشی
تحصیل عشق کردن شیرین شود نبی را
بر مکتب شقایق استاد گر تو باشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.