يکشنبه ۲۷ آبان
دلهای بهاری شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۴۶۱۶۰
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
در دوره ی ما عشق سرابی سرِکاریست
یکلحظهی آن مستیو یکعمر خماریست
مانند سیاست ، شده بی مادر و بابا
وقتی رَحِمِ نطفه ی این عشق اجاریست
هر لحظه ویار و هوسِ عشق جدیدی
قلبِ همه ی مردم این شهر بهاریست!
آموختمت عشق و شدی عاشق آن مرد!
گویا که فقط قسمت ما ریل گذاریست
جان از تن من بردیو این لاشهی بی روح
گرم است بدون تو ! ولی کار بخاریست
کوتاه کنم یاوه ، که وقتم به سر آمد
امروز چه روزیست؟شب خاکسپاریست!
وقتی تو نخوانی غزلم را ، به چه ارزد؟
اسبی که سواری ندهد لایق گاریست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.