چهارشنبه ۱۶ آبان
تقدیم به عشق های زیبا شعری از پرشنگ ملک شاهی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۱۷ شماره ثبت ۴۵۷۹
بازدید : ۸۳۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب پرشنگ ملک شاهی
|
خواب دیدم که به شهر
اثری از تو نبود
آسمان ابری و پر دلتنگی .....
حاصل عشق کبوتر هایی
که به دیدار من ِ دل مرده
هر سحر بال زنان بانگ زنان
پشت این ینجره بودند بجز
غیبتی ژرف و سکوتی پر وهم
و نگاهم
انتظاری خاموش ...
تا که در روشن و تاریک سحر
بوی عشقی که به گلدان دادی
از فراز گل سرخ
ریخت در خوابم و بیدارم کرد
با چنین رایحه ای جز به بیداری من چاره نبود
چشمم افتاد به در
بوسه ای زد چشمم صورتت را دیدم
بوی گل
جز نفسی گرم ......
به جز عطر دل انگیزترین خواهش من ....
در اتاقم بجز از موسیقی رقص نفسهای تو ام هیچ نبود
و گلی جز تو نبود .....
تقدیم به عشفهای زیبا
پرش . ملک
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.