سه شنبه ۲۹ آبان
بس کن دل دیوانه بس کن شعری از جمیله عجم(بانوی واژه ها)
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۴۵۳۵۷
بازدید : ۱۸۱۶ | نظرات : ۳۷۴
|
دفاتر شعر جمیله عجم(بانوی واژه ها)
آخرین اشعار ناب جمیله عجم(بانوی واژه ها)
|
دل به دریا می زنم دریا پریشان می شود
دل به صحرا می زنم صحراپریشان می شود
مانده ام با این دلم ،غمخانه ای لبریزدرد
دل به هرجا می زنم انجا پریشان میشود
******************
بس کن دل دیوانه بس کن
ای با همه بیگانه بس کن
تاکی اسیردست عشقی؟
آواره ی بی خانه بس کن
می سوزی ام باسوزوسازت
مانند یک پروانه, بس کن
تاکی ببافم شعرغم را
ویرانه ام ،ویرانه بس کن
ای قاتل خاموش عاشق!!
بس کن دل دیوانه بس کن
تاریخ
10/2/1389
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ـــــــــــــــــــــ
شنیدم
پروانه ای
به شمعی
گفت؛
اشک هایت را
آمدم
پا ک کنم
سوختم
شمع گفت:
تفسیر و بسط
عاشق ؛
از اصول معنا نیست.!
بداهه ای تقدیم شما بانوی گرانقدر استادم بانوی واژه های ناب و پر احساس بانوی با نشاط و سراسر مهر سرکار خانم عجم نازنین درودی بر مهر زیبا و احساس گلتان که همیشه منور می کنید مارا با اشعار دل انگیزتان دست مریزاد دارید مرحبا