يکشنبه ۴ آذر
فقط تو میدانی شعری از پر
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ۱۶:۰۹ شماره ثبت ۴۴۲۰۸
بازدید : ۶۳۴ | نظرات : ۲۰
|
|
کجا سکوت کنم …!
همیشه همراه تو شعر میشود حرفهایم
حتما باز گوشه ای دیوانگیهایم را روی کاغذی خواهم نوشت
وچند روز بعد شاعر میشوم
تا به حال با اسمت شعری نگفته بودم
اما انقدر از زبان ابر و خورشید به تو رسیده ام و تورا تمنا کرده ام
که آنها فکر میکنند تو عجیب ترین موجود در حیاتی
فقط من میدانم
اسم تو میتواند هر چیزی در شعرم باشد
تا بگویم چه وقتی از شب را زیباتر کند
چه وقتی از روز را …
و چه وقت دلتنگی های خط خورده مرا
فقط من میدانم
نقطه های بی سر و ته از این شعر تا کجا ادمه دارد …!
هرجا که اشتباه کنم تو بهتر میدانی
فقط تو میدانی و این دل بیقرارم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
روی کاغذی خواهم نوشت
وچند روز بعد شاعر میشوم
تا به حال با اسمت شعری نگفته بودم
اما انقدر
از زبان ابر و خورشید
به تو رسیده ام
و تورا تمنا کرده ام
که آنها فکر میکنند
تو عجیب ترین موجود در حیاتی
بسیارزیبا بود بانو
فقط طرزچینشش کمی مشکل داره که باعث میشه شعرخوب خونده نشه
وشبیه به نثربه نظربرسه
باید درستش کنید قلم خوبی دارین