جمعه ۲ آذر
چندم می شوم شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ۱۴:۵۹ شماره ثبت ۴۴۱۲۸
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
تو نباشی می روم گم می شوم
محو در یک خوشه گندم می شوم
وای از انا الیه راجعون
در کلاس عشق چندم می شوم ؟
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.