جمعه ۲ آذر
تیر دنیا خوردست ( زلال پیوسته قافیه دار ) شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر زلال نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۹ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۴۳۵
بازدید : ۸۰۲ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
یک نفر باز گریست
هرچه کردم به دلش ناز گریست
عـکســـی از حــادثــه در جـام ســـرشکش پـیـدا
گفت از غربت خود راز گریست
مثل پرواز گریست
شور دریا خوردست
غصّه ی تشنگی ما خوردست
پـرده از پنجـره ی چـشـم عـطش بـیـرون زد
دیدم آنسوی دلش تاخوردست
تیر دنیا خوردست
شعر فوق حدوداً در وزن فعلاتن فعلات با تکثیر اولی می باشد:
فعلاتن فعلات
فعلاتن فعلاتن فعلات
فعلاتن فعلاتن فعلاتن فعلات
فعلاتن فعلاتن فعلات
فعلاتن فعلات
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.