جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
آنقدر کودک مانده ام که
از تمام نامه های فرستاده شده ات
هواپیما سازم
..........................................................
دیروز سر راهم سبز شدی
امروز شکوفه دادی
حالا باید حواست بیشتر از این ها جمع شود
گل ها دستان بسیاری را
به چیدنشان جلب می کنند
.............................................................
نگران منفجر شدن این موشک
نیستم
همین که از ترس
سر در زمین فروبسته است
کفایت می کند
..............................................................
در زندگی
همه چیز را به خودت گرفتی
الی من!
..............................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.