سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 2 خرداد 1403
    15 ذو القعدة 1445
      Wednesday 22 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲ خرداد

        دیوانگی

        شعری از

        رضا عزیزی (رهگذر)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۴۲۶۵۶
          بازدید : ۳۳۳   |    نظرات : ۳۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رضا عزیزی (رهگذر)
        آخرین اشعار ناب رضا عزیزی (رهگذر)

        خسته شدم ازین بی مفعولی ، بی فاعلی ، ازین همه بی فعلی...
        پس کی میشه تموم شه این مرض مزمن بی حالی و بی میلی...
        میشه شعرای من توپ بشن ؟ بزنم زمین هوا بره ...نمی دونی...
        یه وقتی هم شعرای من، مث توپ صدا بده ،دوباره خیلی خیلی....
        "مقشام" و خوب نوشتم با درد و غم سرشتم ،خدارو باز چی دیدی....
        شاید دوباره باز هم ،قافیه های دلم ،دعوت شدن تیم ملی...
        "عمو زنجیر باف" <بله>حرف من و میشنوی؟؟،مغزم داره سوت میکشه....
        زنجیرمو پاره کن ، به خستگیت یه جوری به موندگیم یه شکلی...
        انگاری از خطشون بازم فراری شدن ، این واگنای شعرم...
        مشعلیم ندارم، بدون "دهقان" اینبار مسدود شده یه ریلی...
        آخه چرا باید گل بشه ، بدون هیچ دلیلی ،دهان  "کوکب خانم"؟؟؟...
        آخه بدون هیچ بارونی ، هیج تگرگی ، حتی بدون سیلی؟؟؟...
        یه وقتایی از خودم یه وقتایی ز فرهاد ،همش سوال می پرسم...
        یعنی میشه که من هم ،مجنون بشم بی شیرین ،مجنون بشم بی لیلی ...
        آره میشه!دو دو تا اینجا پنجتاس ،باورکن مجنون شدم ...
        دیوونه شدم ازین بی مفعولی بی فاعلی ازین همه بی فعلی....
         
        پ.ن
        با سلام خدمت دوستان و اساتید خوبم
        نام هذیان که به سروده حقیر بگذارید
        قصور شعریم را خواهید بخشید...
         
        رهگذر
                     
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0