دلدار كجايي؟
//////////////////
از روي تو زيبا چه شنيديم و شنيديم
جز غيبتِ آن يار نديديم و نديديم
درپاي تو رنجش چه به دل ها شد و بنشست
بس ناز كه كردي و خريديم و خريديم
عمري است كه در آتش عشقت شده دل زار
از دست تو داني چه كشيديم و كشيديم
شاهين وجودت همه جا چون مَهِ تابان
اين نكته فقط ما چو شنيديم و شنيديم
ما ، در پِيِ آن چهرهي زيباي بهشتي
آخر به سراغت كه بُريديم و بُريديم
تا جِيب عَدَم راه دگر هيچ نمانده است
تا ما به كجا باز رسيديم و رسيديم
دلهاي بلورين شده چون خُرد و شكسته است
دنبال تو از بس كه دويديم و دويديم
بس حرف كه از دوست و ز دشمن بشنيديم
بس باده تلخي كه چشيديم و چشيديم
دنبال تو بوديم ولي سعي نكرديم
بيهوده ز هر كار رَميديم و رَميديم
هر پيكرِ جان گشته پُر از درد چه بايد
هر چند نَفَسي تازه دميديم و دميديم
«فاتح» به اميد است ببيند رخ دلدار
دلدار كجايي؟ كه خَميديم و خَميديم
~