شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
بر در ِعشق ِتو با دست ِغزل در بزنم یا نزنم
به سراپرده ی گلریز ِ تنت ،سر بزنم یا نزنم
بوسه باران بکنم روی تو را در نفس ِ نافله ها
پشت ِمحراب ِغزل شعله به منبر بزنم یا نزنم
آه ای عشق ِ خدادادی من وقت ِ مرور ِ نفست
روی آئینه شبی ، نقش ِ مصّور بزنم یا نزنم
مثل ِیک شاخه ی نو رسته ی نیلوفر ِدیوانه شبی
پیچ ِ در پیچ ِ تنت خم شده چَنبر بزنم یا نزنم
چون شراب ِکُهنی رنگ ِصداقت زده ای بر دل ِمن
لب بر این طعم ِ گِس ِ عشق ِ مخمّر بزنم یا نزنم
پشت ِهر پنجره ای چشم ِدلی منتظر ِدیدن ِتوست
در هوای گذرت خیمه ی باور بزنم یا نزنم
مثل طغیان ِغزلهای طلا در دل ِ شبهای سکوت
مُهر ِ آتشکده را بر دل ِ دفتر بزنم یا نزنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.