جمعه ۲ آذر
تولد شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۴۲۳۱۴
بازدید : ۴۴۱ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
برای نوه ام که چند روز پیش به دنیا آمد
یک غنچه گل شگفت - گلی دست ما رسید
لطفی به ما رسید وَ آن از خدا رسید
از آن ستیغ کوه یکی مرغ پر گرفت
بر بام ما نشست- و َمرغ هما رسید
آن غنچه های باغ در امروز بیش از آن
لبخند بر لبند چو باد صبا رسید
امروز فرودین شده پیروز بر آبان
چون غنچه بهار در این ماجرا رسید
الحق بدون آمدنت زندگی نبود
خوش آمدی عزیز که دورِ بقا رسید
من در امید آن که در امروز بینمت
گیرم که پیر گشتم و دستم عصا رسید
خواهم همیشه سالم و شاداب زی کنی
دست دعای ما به خدای علا رسید
آیدین به روز بیست و یکِ ماه- از آبان
بر بالِ یک فرشته به دنیای ما رسید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.