سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        تولد قدیمی

        شعری از

        صدف سامانی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۰۱ شماره ثبت ۴۲۰۵۱
          بازدید : ۵۴۲   |    نظرات : ۸۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر صدف سامانی
        آخرین اشعار ناب صدف سامانی

        یه تولد قدیمی زندگیمو زیرو رو کرد
        سایه ای پشت نقاب و با حقیقت روبرو کرد 
        هیچکسی اما نفهمید معنی اون همه درد و راز اون شبای دلگیر 
        راز اون روزای سردو یه تولد قدیمی تو رو از خودم گرفت
        یکی اومد ک ازم خواست بگذرم از تو و از عشق
        یه تولد قدیمی منو تو خودم رها کرد 
        حس واقعیم تو بودی لعنتی تورو جدا کرد
        تو خودم مردمو مردم تو خودم جونمو خوردم
        یه تولد قدیمی تو رو خواست بهش سپردم...
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        زهرا حسین زاده
        شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۵:۴۰
        سلام
        بانوی بزرگوار
        بسیار زیبا
        موفق باشید خندانک خندانک خندانک
        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
        دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۴۶
        قشنگ بود خندانک
        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
        دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۰۲
        تقدیم به شما به رسم یادبود خندانک
        هزار و یک ترانه
        دفتر اول: یاد یار
        نام ترانه: صدف بانو- صدف گوهر – صدف جان
        **
        صدف بانو- صدف گوهر – صدف جان
        صدف دریایی از مهری صدف جان
        صدف دریایی از عشقی صدف جان
        صدف بانو یه گوهر ها صدف جان
        **
        صدف زیبا یه دریایی صدف جان
        صدف زیبا یه تنهایی صدف جان
        صدف تولولو ه مایی – صدف جان
        صدف زیبا یه زیبایی – صدف جان
        **
        صدف همراه دریایی صدف جان
        صدف در عمق دریایی صدف جان
        صدف یک دریا رویایی صدف جان
        صدف زیبایه چشمایی – صدف جان
        **
        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
        توضیحات: سرایش95/3/3- بداهه- مشاعره- تقدیمی- ه و یه بدل از کسره برای راحتر خوانده تصنیف
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0