رنــج دوران بــرده ایـــم مــا شـیـعـیـان زخـمـهــا مـا خــورده ایــم از دشـمـنـان
ماراکنهی نیست کجاست قاضی دادگر افسوس چه توان کرد ازاین قوم ستمگر
قومی بـه ماتهـمت شرک گویـد و کـافر درخــط رسـو لـیــم هــمــه اول و اخـــر
ایـن قـوم کـه خـود لاف وگـزافنـد هـمـه کـافـربـه خدایند.کنون اهل حجازنـد همه
ما جمله محبان علی عاشق و مضنون در شهـرحجـازنـد هـمـه کـافـر و مـلـعـون
نـعـلـیـن ابــن الــعــزیـــز جــــد فــهــد مـی پــرسـتـنـد مـشـرکــانـی ایـن نــمـد
بـوسـه بــر نـعـلیـن زنـنـد ال ســعــود مشـرک و کـافـــر هـمــه اهــل جــهــود
بـوسه بـرنعلین ظلم شایسته نیست قــبـــر اولا رســـول بـتـخـانــه نـیـسـت
ثــروت بــیـت خــد ا در فـصـل حــج مـی دهــنــد بــه قـاتــلـیــن در را ه کـــج
تـا بـگیـرنـد جـان و مــال مـسلـمـیـن هــــدیـــه بــر مـستـکبـران و خـائـنـیـن
مـی شمـارنــد مشـرک اولاد رسـول ز ا د ۀ ز هـــرا و فـــر ز نـــــد بـــتـــول