دوشنبه ۵ آذر
الکی مثلا شعری از مرتضی قرائی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ۲۰:۲۴ شماره ثبت ۴۰۴۰۱
بازدید : ۳۲۵ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب مرتضی قرائی
|
#مرتضی#قرائی#قرایی#الكي#مثلا
____________________
.
مثلا یک نفر از دور مرا دید و برفت
زلف و آن روسریاش داد مرا قلقلکی
.
مثلاً عاشقِ چشمانِ خُمارش گشتم
و شدم حافظ و خیام و غزالی، الکی
.
یا که شد شمس و منم مولوی و صوفی و مست
بعد ازآن دوری اش انداخت به قلبم تَرَکی
.
شغل من شد زدنِ زاغِ سیاهش را چوب
و نیامد که نیامد! نزد حتی سرَکی
.
درد هجران و غم عشق كشيدم وٓ شدم
تا سراپرده ي گل ، نعره زنِ دختركي
.
به قلم رعشه بیانداخت هوای سرِ دوست
مثلا شاعرم و عاشق یارم ، الکی
.
____________
#مرتضی_قرائی
#ما_خاصيم 🌹
.
#الكى_مثلا ☺️☺️☺️
_______________
____________________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.