دوباره باز کجا میری ؟هواست نیست کجایی؟
چقد بگم ؟ گوش میکنی ؟ با توام هی کجایی؟
داری به بیراهه میری.بازم داری گول می خوری
به حرف من گوش نکنی>چوبشو آخر می خوری
.
این پا و اون پا نکن هی . بتمرگ یه جا بشین
چرا دل دل می زنی؟ بی خیالش>بگیر بشین
کمی طاقت بیاری > می ریم دیگه نمی بینیش
مثه شاخه گلی که میخوایش. ولی نمی چینیش
.
بسه دیگه کل نکن .من می دونم لرزیدی باز
ساز ناکوکت شده انگاری باز دوباره ساز
دل من صلاحتو میخوام بشین و بی حیا نباش
همین یک دفه فقط هلم نده بیخیالش عاشق نباش
.
تو که عشقو دیدی و چوبشم بد خورده بودی
یادت نیست؟ یه وقتایی انگاری که مرده بودی؟
خیلی ساله رفته اون خوب می دونم درگیرشی
زیر این فشار شکستی وگفتی که عاشق نمیشی
.
بار اولم دوتا چشم بلا. سحر دولب . برق نگاه
این بارم که این خانوم. با اون دوتا چشم سیاه
میشه خواهش بکنم پاشین برین به لب رسوندین جونمو
نمیشه دل بکنم پاشم برم.میشه پنهونش کنین چشماتونو
.
چرا شیطون میشید و عشوه میان دقم ندید
من تب جنون دارم عاشقم از نوعه شدید
چرا بادست پس می زنین با پا منوپیش میکشین؟
می دونین با این کارا دلم رو آتیش میکشین؟
.
دلم میگه بمون کمی . عقل میگه پاشو برو
اینقد که اونو می خوای مگه اونم می خواد تو رو؟
اونکه بات راه نمی یاد آخه به چیش دلت خوشه؟
از همین راه داره یه عمره عاشق می کشه