دوشنبه ۲۸ آبان
قـسـم شعری از فاطمه سپهری
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ۱۳:۴۷ شماره ثبت ۴۰۱۸۱
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب فاطمه سپهری
|
قــسـم به اون اشکایی که میچکیدن رو گونه هام ..
تمومِ زندگیم بودی ندیدی تـو تنهاییام ..
نمیدونم شاید که من مقصرم عـزیـزِ دل
اخه تمومِ حسمو ریختم به پایِ حرفِ دل
یه دل که وقتِ رفـتَنِت مرگُ جلو چشاش میدید ..
اما اَمـون از دلِ تو که این دلُ هیچ وقت ندید ..
ازوقتی رفتی ازپیشم، دلم دیگه پا نگرفت ..
تو این دلِ بی کـَسِ من هیچ کسی جا نگرفت ..
از وقتی رفتی عزیزم، دلم شده مثلِ شیشه ..
من اینو خـوب میدونم هیشکی برام " تـــو " نمیشه ..
کاش می فهمیدم برات چی کـم گذاشتم گلِ من
هیچ موقع نفهمیدم عاشقم بودی یا نه؟ ..
با اینکه رفتی از پیشم مثلِ قدیم دوست دارم ..
هنوز تو ذهنمو دلم خاطره هاتو یـاد دارم ..
قسم به هق هقِ شبام،کارِ من و دل تمومه ..
سهمِ من از داشتنِ تو فقط این جنونه ..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قسم به هرچه باروه
چشمایه تو دل می بره
قسم به هرچه ب خاطره
خاطرت همتا نداره