جمعه ۲ آذر
//بوي ظهور// شعری از بهرام الهی
از دفتر اينجا همين جاست نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ۱۴:۰۸ شماره ثبت ۳۹۷۹
بازدید : ۸۴۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهرام الهی
|
((تقدیمی به اقا امام زمان))
در انتهای همین خیابان
کودکی ظهور می کند.
نگاه کن!
پرواز سهره ها -چه زیبا تر شده اند
و پروانه ها را
که روزهای خنک بهار را
بخاطرم می اورند.
دانه های پرندگان را زودتر بدهید
تا هیچ پرنده ای
بی دانه نماند.
و به ان
دخترک کوچک غمگین بگویید
مواظب موهایت باش
برای شانه کردنش
کسی می آید!
.
.
بخاطر خدا هم که شده
اسبش را مهیا کنید
و منتظر بمانید.
ببین آقا
حتی گوشه ی چشم اسبت
کمی نمناک شده!
.
.
و می دانم
خوب هم میدانم
بوی خوش نسیم
در انتهای همین خیا بان
با کودکی
ظهور می کند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.