سه شنبه ۱۵ آبان
کاش بیایی شعری از امیر حسین رضوانی
از دفتر ترانه بارون نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۰ ۰۵:۳۳ شماره ثبت ۳۹۷۳
بازدید : ۹۴۹ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر امیر حسین رضوانی
آخرین اشعار ناب امیر حسین رضوانی
|
حک شده اسم قشنگت
روی تار و پود جونم
کـاش بـیـائی و بباری
رو کـویـر نیمه جونم
مثل ابرا پر غـروری
ولی با صدای بـارون
یا که عطر یـه تـرانه
که بپیچه توو خیابون
توو نگات یه دنیا حرفه
از یه دنـیـــای غریـبـه
واسه من که رو زمینم
ایـنـقـدر خوبی عجیبه!
هر شب اسـمتو نوشتم
رو تـن تـیـره ی ابــرا
خود خورشیدی،نه فانوس
تـوو دل ســیـاه دنـیـا
خـیـلـی وقـتـه آسـمـونا
رنگ بغض و غم گرفته
عطر خوب باد و بارون
از دل زمـونـه رفـتـه
کاش بیای دوباره پیشم
زیـر چـتـر ایـن تـرانـه
باتو باز میباره هرشب
بوسـه هـای عـاشـقـانه...
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.