يکشنبه ۴ آذر
بی قرار شعری از ابوالفضل خداوردی پور
از دفتر دقایق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۳۷۴۸۰
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر ابوالفضل خداوردی پور
آخرین اشعار ناب ابوالفضل خداوردی پور
|
فکرش را بکن،
میدانی؟
اگربامن بود ،اسم این روستارا
دهشت آباد میگذاشتم
.
.
- میترسم:
من کجای این همه هیچم؟
چقدر شب!؟
در این خورجین کهنه ی تاریخ؟
ازین درنگ عبث ! خسته نیستی؟
قرار نبود به آسمان که مینگری
مهمان جاذبه وجرم و سیاهچاله باشی
.
.
خودکارم نمینوشت،
شیب کوچه های تنگ این روستا
گزگز انگشتهای پام، کفشهای خیس....
.
.
نه مثنوی میخوانم،نه حاشیه میزنم!
سالهاست
منطق الطیر عطار را
مقامات ابوسعید را
فصوص الحکم را
.
.
.
. . . الاغی شتابان گذشت. . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.