دوشنبه ۵ آذر
رسوایی مریم شعری از روحیا لرستانی
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۲۰:۴۵ شماره ثبت ۳۶۶۰۶
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب روحیا لرستانی
|
در کنار غنچه ای یک قطره شبنم دیده اند
شهرتان گوید که ما را مست باهم دیده اند
شاهدی گوید که وقت " لب گرفتن" هایمان
بنده را در حال " خرما خوردن " بم دیده اند
گفته بودم در میان کوچه تان دستم نگیر....
...این دهاتی ها از ین رفتار ها کم دیده اند
طعنه ی تلخ عقابان را چه دارم پاسخی؟؟؟
چون کبوتر بچه را در زیر بالم دیده اند
پهلوانانی که ترکم کرده اند حق داشتند
شانه ام را زیر زلف دختری خم دیده اند
حرف " رسوایی" که شد مردم خداوند تو را...
شایعه کردن که در آغوش " مریم " دیده اند
" قافیه را باختیم " ..... اصلا بگوید شهر تان...
جای مستی ما دو تا را لخت با هم دیده اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.