دوشنبه ۵ آذر
هذیان دل شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ۱۷:۵۱ شماره ثبت ۳۵۹۵۰
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
شعله شدی ٫ دود شدم
آب شدی ٫ رود شدم
ماه شدی ٫آه شدم
خاک شدی ٫ راه شدم
چــَشم به راه ِ تو شدم
شب شد و ماه ِ تو شدم!
بی تو چه آمد به سرم؟
بی تو دگر٫ این نه منم!
گریه شدی ٫ اخم شدم
درد شدی ٫ زخم شدم
خنده شدی ٫ شاد شدم
باد شدی ٬ داد شدم !
بی تو چه امد به سرم؟
که بی تو من در به درم!
مــه شدی ٫ مهتاب شدم
در دل ِ تو آب شدم !
سنگ شدی ٫ کوه شدم
سایه شدی ٫ روح شدم
سازی و آوار منم
بالی و پرواز منم!
بی تو چه آمد به سرم
بی تو دگر٫ این نه منم !
۹۴/۱/۱۷
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.