گلها همیشه فراموش می شوند
در مسیر زمستان!
اما من مطمانم
خاطره ی هیچ گلی
خط نمی خورد
ازذهن شلوغ باغچه
اگر باغبانی که آن را کاشته
واقعن عاشق باشد.........
..........................
فرسنگها فاصله داری
ازمن
اما نسیم یادت
هنوزهم
آن قدر عاشقم می کند
که دیگردر باغچه ی سبز دلم
نه علف های هرز فرصت طلب
جرات عرض اندام دارند.....
نه آ فت های حریص سردرگم
حرفی برای گفتن............
بسیار زیبااااا