جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
زمین می بوسد
دستان بهاری که
فرجامِ زمستان را نوید می دهد.....
باز کنیم دریچه دل ها و
بشوئیم کینه ها.....
تاپرستوهای مهاجر
با خیالي راحت
بسازند لانه عشق را
که نوروزی دیگر در راه است.......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.