يکشنبه ۲۷ آبان
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواب شعری از مهدی آریانفر
از دفتر ... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ۱۹:۵۰ شماره ثبت ۳۳۰۷۷
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب مهدی آریانفر
|
من هر شب از بیداری کابوس میخوابم
با چکه های نـور در فـانوس میخوابم
با زجه هایی در خلاء ، با مغز در الکل
با لحظه های مرده و معکوس میخوابم
تـردید را در سـایه ی هـر روز میبینم
با ترس در پیـراهن قاموس میخوابم
رویا برای زنـده بودن دار میـبافد
با آرزوهای به جان مأیوس میخوابم
ایمان سَرِ پیشانی اش جایِ کبودی بود
من با حقیقت های چون سالوس میخوابم
در من غرور،دنبال ته سیگار خود باشد
از درد هایی با جنون مأنوس میخوابم
اینجا صعود در شیب و دنیایی که تبعید است
با باوری تن داده و جاسوس میخوابم
فردا هوای خودکشی دارد که من اینجا
با حسرت وتاریخ در افسوس میخوابم
لبهای خود را شعر با فریاد می دوزد
با تیتری از آزادی محبوس میخوابم
صبحی نمیبینم،هوا اینجا کمی سرد است
من هر شب از بیداری کابوس میخوابم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.