جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ایثاری نیا (جوینی)
آخرین اشعار ناب محمد ایثاری نیا (جوینی)
|
لقمه ای نان روغنی
لب تنور داغ سنتی
کمی کره محلی و
دُنیائی صفا و مهربانی
ارزانی تو باد
تا به زندگی سلامی دوباره کنی.......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.