يکشنبه ۴ آذر
باشد، برو! ای شرجی چشمانت ، اهوازی شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۰۳:۲۰ شماره ثبت ۳۰۸۲۷
بازدید : ۴۱۸ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
باشد برو ! ای شرجی چشمانت ، اهوازی
هر چند میدانم ، به این زودی نمی بازی
باشد برو ، دنیای ما با هم تفاوت داشت
هر قدر من تلخم ، تو روح افزا و طنازی
آینده را دارم تصور میکنم ، بی تو :
من شعر میسازم ، تو داری خانه می سازی
آنقدر زیبایی که با زیبایی ات یک روز
آخر مرا از چشم این مردم ، می اندازی
تبعیض بین عاشقانت ، نازنین تا کی ؟
با دیگران خوش عهدی و ، با قلب من ، بازی ؟
باشد ، برو ! اما خدایی هم گمانم هست
من از تو ناراحت ، خدا هم از تو ناراضی
همین !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.