شنبه ۳ آذر
مادران آسمانی شعری از خسرو امینی (امینی)
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ۱۸:۴۱ شماره ثبت ۳۰۲۴۰
بازدید : ۵۹۱ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر خسرو امینی (امینی)
آخرین اشعار ناب خسرو امینی (امینی)
|
ای كه در راه خدا بگذشته از شور جوانی
پشتتان خم گشته از غم ، در مسیر زندگانی
می زند بال ملائك در كمال مهر و الفت
بوسه بر دستانتان ، ای مادران آسمانی
تا ابد جاوید مانَد نقش زیبای شهیدان
در بلندای وجود اسوه های مهربانی
صورت پر مهرتان گویای صبر و استقامت
گونه نمدارتان هر دم، به رنگ ارغوانی
میزند آتش به جان یاد جگر سوز دمی كه
پر گشید از بامتان پیك سرور و شادمانی
خاك پاكِ پایتان را سرمه بر چشمم نمودم
در كلاس درستان خواندم چو درس پهلوانی
آرزو دارد "امینی " در ره سرخ شهادت
تا نفس در جسم و جان دارد نماید جانفشانی
كاش می شد میزدم من هم چنان بال ملائك
بوسه بر دستانتان ای مادران آسمانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.