کباب آدمیزاده چه بویی دارد؟
آیا تا بحال هموطنی در کنارت در آتش سوخته ؟
و با بوی خوش کبابش فضای وطن را عطر آگین و دشمنان را فراری داده است؟
در چنین مواقعی علاوه بر دشمن سگها هم زوزه میکشند
دشمن با توپ و موشک و خمسه خمسه
و سگهای گرسنه با پوزه های خون آلود
شاید گوشت کباب شده آدمیزاد به دهانشان مزه کرده باشد
پس از این همه سال هنوز رایحه دلنشینش با مشامم می رسد
شاید پس از مرگ قبرم بوی او را بخود بگیرد
و مرا با شهدا محشور سازد
پ.ن:
خاطره ای از هشت سال دفاع مقدس
تقدیم به همه رزمندگان سر افراز اسلام خصوصا جناب جعفری عزیز