پنجشنبه ۱ آذر
رنگارنگ شعری از سارا عبدالهی
از دفتر غزلخانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ۱۶:۰۱ شماره ثبت ۲۹۸۴۳
بازدید : ۶۲۳ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب سارا عبدالهی
|
قلب ها پخته به نیـــــــــــرنگ شدند
خـــــود بر این ننگ چه دلتنگ شدند
از طنابی که ز غــــــــــم ساخته اند
گــــــــــــردن آویخته...، آونگ شدند
چه کسی حال مــــــــرا می فهمد؟
همگان مثـــــــــل تو صد رنگ شدند
در تب یک هــــــــــــــوسِ ویروسی
عقــــــــــل را باخته و منـــگ شدند
هـــــر چه از عشق و محبت گفتیم
بــــــــــاز نشنیده و در جنـگ شدند
دلشان شیشه ای و نازک بــــــــود
شیشه بشکسته و از سنگ شدند
آلبــــــــــوم عشق شنیدند امـــــــا
مست، رقـــــــاصه به آهنگ شدند
تار و گیتــــــــــار و دهل ارزان بـــود
همگــــــــــی دَر به دَرِ چنگ شدند
گـــــــــر که فرهنگ بود رقاصـــــی
ملتی عاشقِ فــــــــــرهنگ شدند
قــــــــوم یانکی و همه خلق جهان
میتوان گفت کــــــــه یکـرنگ شدند
"م . ع سارا"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.