دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
توی ِ دنیای تو بودن واسه من مثل ِ یه رویاست
همه یاد و خاطر ِ تو همیشه با دلم همراست !
کاش میشد که لحظه هامون , پُر شه از ساز ِ ترانه
لحظه هامون پُره احساس , خنده هامون بی بهانه
دل ِ من عزم ِ سفر کرد , به چشای ِ عاشق ِ تو
همه لحظه های بی تو , پُر شد از دقایق ِ تو
آسمون اّبراشو برداشت ؛ داد به دلتنگیه چشمام
می بارم من تو نبودت ؛ تا بفهمی تو رو می خوام
قصه ی بودن ِ با تو میشه افسانه ی مجنون
منی که با عشق ِ تو باز ؛میرسم به عمق ِ جنون
دلمو میدم به دستات ؛تا تو مُشت ِ تو رها شم
تا که تا آخره دنیا کنار ِ دل ِ تو باشم
آسمون بی تو و چشمات داره رنگ ِ شب می گیره
ستاره نوری نداره ؛ داره از دوریت می میره
میشه دلواپسه دستات ؛ دست ِ سرد ِ بی کسی هام
تو که باشی؛تا قیامت منم همراه ِ تو میام
دلمو میدم به دستات تا دوباره جون بگیرم
میمونم کنارت اینجا ؛ تا با عشق ِ تو بمیرم
۵/۵/۹۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.