يکشنبه ۴ آذر
بند های تکراری شعری از احمد جلالی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۳۸ شماره ثبت ۲۸۳۶۵
بازدید : ۳۸۹ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب احمد جلالی
|
به تو می گویم گوش کن
حال که صدایم در سرما بخاری دارد
گاه گاهی رها شو
از این بند های تکراری
مثل دل کندن یک رو د ز بلندای آبشار
به لذت سقوطی اوج وار
وقت هایی مثل یک سرو
که نه ابر می تواند بگیرد راهش
و نه مقصد که بی پایان است
زندگی می گذرد
مثل یک رود
که نه سنگ میتواند ببندد راهش
و نه مقصد که بی پایان است
سال هاست که تنهایم من
با وجود این همه دلدار ها
مثل یک دانه بلوط
نک یک کاج بلند
که نه پاییز
و نه باغبان سحر خیز
میل چیدنم ندارد
به جز آن پرنده ی دوست
که پر پروازش
بی خیال است ز هر پروازی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.