مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
شبگرد شعری از علی اسماعیلی
از دفتر درنگ نخست نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ۰۲:۳۳ شماره ثبت ۲۸۳۳۷
بازدید : ۸۶۹ | نظرات : ۱۳۵
آخرین اشعار ناب علی اسماعیلی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
یه مرد خسته گوشه ی ایوون
زیرِ پتو با گریه میلرزه
باید ببینی تا بفهمی که
تنهایی آدم چه بی مرزه
شب می شکنه پشت نگاه تو
خورشید از چشمات سر میره
وقتی که برگردی تموم شهر
این روز خوب و جشن میگیره
این حس خوبو میشه باور کرد
وقتی که دستام لای موهاته
می بینمت اما نمی دونی
دنیای من محو تماشاته
تردید دارم که بشه بی تو
تواین حصار زندگی سر کرد
تصویر زیباتو توی رویا
بوسید،اما نشه باور کرد
باید یبار دیگه تنها شم
تاقدر دستاتو بشه فهمید
تو امتحان آخرم بودی
وقتی که دنیا به دلم خندید
تو پرسه های بی عبور شهر
باگریه دنبال تو میگردم
اینقدر اززخمت نمک خوردم
تااینکه رویاتو بغل کردم
می پاشه رو بوم دلم غصه
رنگ جدایی شک نکن سرده
میخوام بدونی که نبود تو
یه درد دائم واسه این مرده
برگرد و بازم مثه سابق باش
این غصه رو محکوم مردن کن
من شعر میخونم برات تاصبح
سیگار بعدی رو تو روشن کن
تیر93
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.