يکشنبه ۴ آذر
شهر من شعری از احمد جلالی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ ۱۷:۲۰ شماره ثبت ۲۸۲۰۵
بازدید : ۳۵۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب احمد جلالی
|
از این شهر می خوانمت ای دوست
به دور از توبه ی حسرت
کنار مردمان آب
پر از چاه های آبی تر
کنار آن شکاف نور
به دور از راه مهتابی
صدایت می کنم ای دوست
که شاید ساده دریابی
در این دشت پر از یادت
دلم درگیر تو است اکنون
چطور رفتی از این یادم
چطور آمد همین اکنون
کنارم یک سبد احساس
به دور از دزد بی پروا
تو را می خوانمت از دور
که شاید وارهی از خواب
در این شهر پر از باران
مرا یک کلبه ی خاکیست
که بعد از بارشش اینجا
ندای آدمی برپا
کنار شاهد شیرین
صدایم را به تو دادم
که دریابی مرا ای دوست
که پیشم آیی ای احساس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.