سه شنبه ۱۵ آبان
|
دفاتر شعر فرهاد رنجبر راد (مولانا بدپیله)
آخرین اشعار ناب فرهاد رنجبر راد (مولانا بدپیله)
|
غنچه در ابتداي فصل بهار
تنگ و كوتاه مي كند شلوار
كه خوشايند باغبان باشد
صورت دلنوازي اش بسيار
باغ اما براي تازه شدن
نقشه اي با شكوه تر دارد
سعي بسيار مي كند كه بهار
پرده از روي غنچه بر دارد
لا جرم با شرارت خورشيد
كم كم اين اتفاق مي افتد
لختماني شگفت و شور انگيز
در دل و جان باغ مي افتد
باغبان ديده بر نمي دارد
از تماشاي دلنوازي گل
مي شود آشكار بر همگان
راز پنهان عشق بازي گل
...............................
...............................
...............................
...............................
پشت خط مانده يك نفر الان
تا بخواند مرا به كار دگر
لاجرم عشقبازي گل را
مي گذاريم تا بهار دگر
مثل گلبرگ ، روي ماه شما
بي لك و پيس و خیس ِ باران باد
كوچه هاي بهارتان سرسبز
روز و شب هايتان گل افشان باد!...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.