بسم الله الرحمن الرحیم
اطیعو الله واطیعوالرسول والی الامر منکم
اطاعت کنید از خدا ورسول خدا وجانیشینان آنان
سلامم برتو ای فرزانه رهبر که
باشی یادگار از نسل حیدر
علی نام و علی خلق وعلی خوی
بدنبالت همه مانند قنبر
توآ ن فرمانده کل قوا یی
جهان راجملگی باشی توسرور
چرا که یادگاری از خمینی در
این کشور بما سبط پیامبر
همه ابعاد بیباک وشجاعی
بمانند علی شیر غضنفر
جهان ظلم باشد باتو دشمن
به آ نها همچه کوهی دربرابر
ایا رهبر خدا پشت پناهت
بود دست خدایت یار ویاور
پس ازسی سال اینک جمعی از نو
نمودن خون دل پاکت برادر
همان بلعم صفتهای زمانه
رها کردن اطراف تو سنگر
خدا لعنت کند آنها که رفتن
زاطراف تو سوی قوم کافر
بشد تکرار تاریخ این زمانه
علی تنها نمودن بار دیگر
همین کوفی صفتها ی بداندیش زنند
ازپشت برجان توخنجر
چنان دیدیم در ماه محرم
نمودند عده ای بیچاره پرپر
زدن ا تش به اموال عمومی
نکردند رحم بر خشک و نه بر تر
ولیکن مردم بیدار ایران
بیاری آ مدند آ نها سراسر
تمامی یاوران انقلابند
بزرگ وکوچک ساکن به کشور
دعا کن تا دهد اجر تمامی خدا
این مردم خوب ودلاور
برای اینکه می باشند لایق ترا چون جان شیرینند در بر
خدا یا ماعلی رادوست داریم
نگهدارش تو باش ای حی داور
جهان یکسو خودش تنها به یکسو به
تنهایی بود خود همچه لشکر
بیا ای سیدا تو یاورش باش
برای او بسان ابن اشتر
وفا داری نما تا زنده هستی
غلامی کن مرو در جای دیگر
بخواه از خلق حی توانا شوی
محشور با آنها به محشر
سید ابراهیم حسین نژ اد بتاریخ 10/10/1388
قیرو کارزین فارس