دوشنبه ۵ آذر
دل ِ تنها شعری از عاطفه فلاح
از دفتر اشک ها و لبخندها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۱:۵۰ شماره ثبت ۲۶۱۹۷
بازدید : ۷۳۴ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب عاطفه فلاح
|
نکند کنج ِ دل ِ تنهایَت
بغضی بشکند آرام و بریزد از چشم !
نکند اشک سرازیر شود
خاطره ای ، زنده شود.
نکند که بلرزد دل ِ تو
بید ِ مجنون ِ حیاط خـُشک شود
دل ِ تنها و صبورت تا کی
صبوری کند و دَم نزد...
چشم بربند به دنیای سیاه
آتشی افروخت
شمعی سوخت و ریخت
دل ِ تو تاب ندارد که دگـَر گریه کند
نکند که دلت اَشک شود
بید ِمجنون حیاط خـُشک شود
که بلرزد دل ِ تو ....
93/02/08
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.