يکشنبه ۲۷ آبان
ندارم طاقت هیچ انتقادی شعری از فرامرز فرخ
از دفتر شعرناب نوع شعر بحر طویل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ۲۰:۰۳ شماره ثبت ۲۵۶۳۳
بازدید : ۱۲۶۸ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب فرامرز فرخ
|
نگو از دین و از ایمان و اخلاص
بگو هم با کلاس ، هم باسوادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
مکن یادی ز مرگ و، روز مردن
دلم خواهد ، فقط گویی ز شادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
بکن هر معصیت ، تا میتوانی
دگر جرم و خطا گردیده عادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
نگو کردی حرام ، این زندگی را
ازین ، کسب تو مانده در کسادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
چرا گویی به فکر دین خود باش ؟
بکن از بهر دین خود جهادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
اگر رفتی بهشت و من جهنم
در آنجا کن تو از من نیز یادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
اگر دیدی به بد آلوده گشتم
ز من دیدی خصومت یا عنادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
هوا آلوده شد همچون خیابان
بُوَد در این سرم طوفان و بادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
-
ندارد شادی دنیا بقائی
به من گفتی و در دل غم نهادی
ندارم طاقت هیچ انتقادی
!!!!!!!!!به خود گویم!!!!!!!!!!!!!
بدان که بندگی عین حیات است
چه بگرفتی ؟ چه را از دست دادی؟
ندارم طاقت هیچ انتقادی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.