يکشنبه ۲۷ آبان
سرزمین عجایب شعری از مینوامینی
از دفتر بهشت مینو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ ۱۲:۳۶ شماره ثبت ۲۴۰۵۰
بازدید : ۶۶۴ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب مینوامینی
|
آلیس،کجایی؟
می خواهم تو را به سرزمینی ببرم
عجیب تر از عجایب!!!
آنجا که عشق
در چشم ها و اندام ها خلاصه می شود!
فرهاد فارغ از شیرین است و
شیرین عاشق فرهادهاست!
گرگ ها با لباسی مبدل و اتو کشیده
از جنس میش!!!
به کودکان می آموزند
بازی با آدم ها را!
و این جمله ی معروف
که خیانت را فریاد می کند
به من اعتماد کن!!
هرزگی از علف های باغچه
به دل انسانها راه یافت
و سادگی به زیر خاک رفت!!
آری!اینجا سرزمین من است
سرزمین عجیب تر از عجایب!!!!
..............................................
با تشکر فراوان از برادر عزیزم"امیر حسین زمان "که در ویرایش این نوشته بسیار مرا یاری کردند.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.