جمعه ۲ آذر
خیال کربلا شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر آیینی نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ۰۷:۴۴ شماره ثبت ۲۳۵۰۰
بازدید : ۶۷۲ | نظرات : ۸۳
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
خیال کربلا اشکم روان ساخت
که مولای غریبم تشنه جان باخت
همینه کربلا جان بر کف دست
به یاری دل مظلوم پرداخت
******
شنیدم راویان گل می فشانند
برای کربلا نوحه بخوانند
شکسته فرق زینب روی محمل
شعاع مطلع خورشید دانند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.