شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
در دلم مهر ِ تو افزون ز شمار است بيا
هم نفس با من و دل زخم ِ شكار است بيا
پشت ِ گلبانگ سحر زمزمه ي بيداريست
آسمان منتظر ِ ديدن ِ يار است بيا
در سراپاي دلم بغض ِ غمت مي جوشد
پشت ِ اين سنگر ِ خون حلقه ي دار است بيا
مي فشارد دل ِ من صحن ِ گلويم چون خار
بي كسي آمده در پشت ِ حصار است بيا
شب ِ سالي چه كند منتظري جامانده ؟
سر به زانوي غمت آينه زار است بيا
بسته باد پنجره اي را كه تو را گم كرده
سهم ِ اين پنجره ها گرد و غبار است بيا
بسكه بر لب زده ام آيه ي تكثير ِ رجا
خسته دل از تپش ِ باغ و بهار است بيا
چون (طلا)سنگ ِمحك ضامن ِخوشبختي نيست
آسمان ابري و شب تيره و تار است بيا
اللهم عجل لوليك الفرج
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.