دوشنبه ۲۸ آبان
طلوع چشم تو! شعری از محمد فرخ طلب فومنی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰ شماره ثبت ۲۳۳۷۹
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر محمد فرخ طلب فومنی
آخرین اشعار ناب محمد فرخ طلب فومنی
|
طلوع چشم تو آغاز راه این غزل است
به من بتاب که خورشید نسخه ی بدل است
حریم پاک تو یک گوشه از بهشت است و
برای داشتنش بین عاشقان جدل است
به پیشگاه تو باید که سر فرو دارند
تمام عالم و آدم، هر آن کسی که یل است
توئی و قلب هزاران هزار زائر تو
تو ضامنی و وفایت برای شان مثل است
اگرچه جاه ندارم خوشم که قسمت من
-غلام حلقه به گوش تو بودن- از ازل است
تمام خواسته ام یک نگاه کوچک توست
از آن دو چشم که گویی دو کاسه ی عسل است
محمد فرخ طلب فومنی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.