دارم برای دوستان نوعی روایت
سال دگر سخت است و دارد بس حکایت
افزایش نرخ همه اقلام ماکول
در دفتری ثبت است و دارد یک روایت
بنزین و نفت و گاز در بورس و گرانی
بالا برد هر لیتر را تا بینهایت
مزد سپور و کارگر پولی پشیز است
باید شود بر کارمندان هم عنایت
وقتی جوان بیکار و امیدی ندارد
راه بزه می گیرد و جرم و جنایت
رشوه ربا با پول های باد برده
همچون وبا کرده به انسانها سرایت
چشمه تو هم گر خیر عقبی را بخواهی
بر آستان حضرت حق کن شکایت