سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
  • روز ارتباطات و روابط عمومي
9 ذو القعدة 1445
    Thursday 16 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

      آهه

      شعری از

      حامد برزگر

      از دفتر یادمان نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ۲۱:۵۵ شماره ثبت ۲۲۲۱۷
        بازدید : ۷۸۷   |    نظرات : ۱۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حامد برزگر

      آهه
      دردمند ام مثل ازدواج های تحمیلی
      می رم تا آخر قصه
      برمی گردم ، می سوزم
      از دردِ کاندوم های تاخیری
      تو اما پایداری
      مثل جنگجوی جبهه های نبرد
      تو پا به ماهی
      مثل زنان آبستن درد
      اما
      مریم ست تنها ، که می داند
      درد زایش عیسا را
      بیا
      بیا و بگذار که تقویم را
      در دی ، شصت و نه بکنند
      بگذار که تو را
      در ذهنِ پُر ، پراکننده بکنند
      چنانچه من تو را
      دیدم که خیس و با چشم های هیز
      لیس می زدی هستی را
      و غریزه مرگ را
      قلقلک می دادی
      به ذهن های حرام زا ده
      با عطر افرا ، بوی گندم
      تجاوز می کردی
      زیبا
      مثل دیدنی های یک نابینا
      همچون مشکی
      که فرات را سیراب کرد

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0